| Inloggen | |

Wie is GOED BEZIG!?

Tijdens de Gebruikersdag 2018 zal de Gebruikersvereniging weer een vakgenoot huldigen die zich heeft onderscheiden met het gebruik van N@Tschool! of cumlaude Learning. Vorige keer was Gildwin Maijers de winnaar van de GOED BEZIG! Award. Wie wordt het dit jaar? Dat bepalen jullie. 

De genomineerden

Mark Graner (Instituut Fysieke Veiligheid)

Mark is binnen de Nederlandse Brandweer leidend geweest in de ontwikkeling en de landelijke uitrol van de digitale component van de opleidingen Manschap A en Chauffeur.
Bijzonder is dat Mark binnen het project van Chauffeur niet alleen in hele korte tijd iets innovatiefs heeft bedacht, maar dat dit ook met succes landelijk is uitgevoerd. Hoewel Chauffeur een praktijkgerichte opleiding bij uitstek is - vergelijkbaar met het halen van een regulier rijbewijs - is er ook in deze opleiding een belangrijke rol weggelegd voor cumlaude Learning. Door SPBS en competentie-overzichten te mengen, heeft Mark ervoor gezorgd dat de instructeurs op ieder moment goed zicht hebben op de rij-ontwikkeling van de deelnemers.






Jeffrey Pijl (Hogeschool Rotterdam) 

Jeffrey Pijl is Functioneel Beheerder bij Faciliteiten en Informatietechnologie van de Hogeschool Rotterdam. Hij was eerst betrokken bij de introductie van cumlaude Learning bij Instituut Sociale Opleidingen van de Hogeschool Rotterdam. Nu is hij projectleider bij de update van N@Tschool! naar cumlaude Learning bij de rest van de hogeschool. Hierbij gaat het niet alleen om de upgrade zelf, maar ook over het opnieuw onder de aandacht brengen van bestaande en nieuwe mogelijkheden. Jeffrey is doelgericht, flexibel en duidelijk. En daarbij houdt hij niet van omwegen, maar gaat altijd recht op het doel af zonder daarbij zijn omgeving uit het oog te verliezen. Jeffrey is een prettig persoon om mee samen te werken.





Dimitri Hanssens (Vesaliusinstituut)

Dimitri Hanssens ontwikkelde in de afgelopen jaren met zijn collegae een aantal innovatieve toepassingen die op buitengewoon creatieve wijze de mogelijkheden van het Studie Planning en Beheer Systeem in cumlaude Learning gebruikten. Zo voerde Dimitri voor alle opleidingen binnen het Vesaliusinstituut activiteitenplannen in die deze opleidingen in groot detail volgbaar maakten voor de studenten en voor de docenten. Daarnaast maakt het Vesaliusinstituut dagelijks gebruik van Dimitri’s toepassingen voor aanwezigheids- en vakkundigheidsregistratie. Dimitri maakt binnen het Vesaliusinstituut, in al zijn rust en bescheidenheid, meer mogelijk dan menigeen ooit voor mogelijkheid hield.


Stem op je favoriet:

Je e-mail adres wordt alleen gebruikt om te voorkomen dat er dubbel gestemd wordt.
Ik stem op: *

E-mail adres: *
* verplicht veld Verstuur   Annuleren      
Lid worden? Neem contact op
Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor de nieuwsbrief